رونیکارونیکا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

رونیکا نفس مامان و بابا

عکس های جدید دختر کوچولوم

1393/1/26 23:0
2,428 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های رونیکا جون بعد از چله 

یکی از تفریحات رونیکا خوردن پتوهاشه مثل مامان لیلا وقتی نینی بود

دخمل چشم سبز من

عزیز مامان وقتی قصد داره پشت سرش رو ببینه

ناز گل مامان در آخرین روز مسافرت شمال تونست فوت کنه

دخملی در 127 روزگی به شکم غلت زدجشن

پرتقال مچشمک

نازک نارنجی دختر ،نون برنجی دختربوسمحبت

من و عشق کوچولوم در کنار زاینده رود

رونیکاجون و دختر خاله ها در ویلای چادگان

رونیکای کتابخوان

رونیکای ورزشکار

ورزشکاران ،دلاوران ،به لطف یزدان پیروز باشید .سربلند ،استوار چون کوه باشید

 

تاب تاب عباسی خدا منو نندازی (پارک باغ رستوران آتشگاه مهمون خاله نیلوفر)

110 روزگی فندوق مامان

دارارارام:100روزگی فسقلی جون.بوس  بوس  بوسبوسبوسبوس

کجا قایم شدی فسقلی من.بیا بیرون میخوام بخولمتخوشمزه

تاپ و شلواری رو که پوشیدی خودم برات دوختم مادر(97 روزگی نفس مامان)

95 روزگی

لباس های بنفش خوشگل سوغاتی بابا بزرگ و مادر بزرگ اقدس از قشم

قربون تل نانازت با اون کفشدوزکش (90 روزگی)

82روزگی فندق کوپولو

 

اولین کالسکه سواری رونیکا خانوم 81 روزه

 

بخورمت فسقلی من (77 روزگی)

74 روزگی عشق کوچولوم

اینم عکس دوماهگی رونیکا خانوم ماه گل مامانبوس

60 روزگی

 

رونیکای گل در باغ پر از گل(باغ گلها 57 روزگی)

خواب آلودگی فصل بهاره دیگه!!!خواب آلودخواب

باغ گلها

 رونیکا کوچولو بغل بابا مهدی بغل کنار استخر گلهای نیلوفر

یکی از سوغاتی های بابا مهدی واسه رونیکا خانو

سوغاتی

این هم یه سوغاتی دیگه برا رونیکا خانومچشمکمحبتبوس

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه
21 اردیبهشت 93 17:42
سلام عزیزم هزار ماشالله چ دختر نازی دارید ما با افتخار شما رو لینک میکنیم به ماام سربزنید