رونیکارونیکا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

رونیکا نفس مامان و بابا

اولین دندون مروارید رونیکا خانوم

1393/10/2 22:16
944 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام
من اومدم با دندونام
میخوام نشونتون بدم 
صاحب مروارید شدم 
یواش یواش و بیصدا 
شدم جزو کباب خورا

 

رونیکا جونم دیشب بابایی متوجه شد که یکی از دندونات جوونه زده.من و بابایی خیلی ذوق کردیم مدام  دستمون رو میزدیم به مرواریدت و کلی هیجان زده شدیم.این هم عکس رونیکا با دندون ،کنار دخترخاله های مهربونش.

اولین دندونت رو شب یلدا در اوردی.شب که لالا کرده بودی همش تو خواب ناله میکردی.منم نوازشت میکردم.من فکر میکردم شکمت نفخ کرده و درد میکنه ولی فرداش بابایی متوجه دندونت شد.چقدر هم نوک تیز بود.خخخخخ

فرداش هم تصمیم گرفتیم آش دندونیت رو بپزیم و یه جشن کوچولو هم برات بگیریم.این سومین آش دندونیه که برا دخملی پخته شده.آخه از چهار ماهگی سکوی دندونت بسته شد و مدام لثه هات رو می خاروندی.بالاخره داخل صدفت یه مروارید دیدیم.

اینم از آش خوشمزه

رونیکا داره یه دندون 
قند میخوره از قندون
فرشته ای مهربو ن
آورده براش یه دندون
آش بخورید نوش جون
آش دندون رونیکا جون

اینم از کیک دندون ناناس رونیکا

پسندها (5)

نظرات (4)

افسون
2 دی 93 22:53
سلام گلم . ماشالله . چه دخملیه نانازی ! خدا حفظش کنه . مبارک باشه جوونه زدن مرواریدهای خانوم کوچولو . ایشالله در کنار پدر و مادرش تندرست و شاد باشه . بوسسسسسسسسسسسسسس
عسل
14 فروردین 94 15:48
میخاستم بدونم چرا عکس جدید نمیذاری
رامین
31 تیر 94 8:08
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم
پارمیدا
6 مرداد 94 5:08
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی